Bülent Uygun "Umudumuzu yitirmedik"

Gaziantepspor teknik direktörü Bülent Uygun, çarşamba günü sahalarında Gençlerbirliği ile oynayacakları erteleme maçından galip ayrılmak istediklerini söyledi.

Bülent Uygun "Umudumuzu yitirmedik"

Gaziantepspor teknik direktörü Bülent Uygun, çarşamba günü sahalarında Gençlerbirliği ile oynayacakları erteleme maçından galip ayrılmak istediklerini söyledi.

İsmail Tunç
İsmail Tunç
10 Nisan 2017 Pazartesi 19:56
Bülent Uygun "Umudumuzu yitirmedik"

Gaziantepspor teknik direktörü Bülent Uygun, çarşamba günü sahalarında Gençlerbirliği ile oynayacakları erteleme maçından galip ayrılmak istediklerini söyledi.

Kırmızı siyahlı takım, Bülent Uygun nezaretinde Celal Doğan Tesisleri'nde bir antrenman yaptı. Bülent Uygun, antrenman sırasında yaptığı açıklamada Aytemiz Alanyaspor'a kendi evlerinde 3-2 kaybettikleri maçı değerlendirdi. Yenilgiye rağmen bütün ümitlerinin bitmediğini kaydeden Uygun, şunları söyledi:

"Bütün maçlar şu anda bizim için final maçı niteliğinde. Kazanarak yukarılara tırmanmak istiyoruz. En alttan kurtulmuş durumdayız ama halen düşme potasındayız. Bunun için biraz daha desteğe ve şansa ihtiyacımız var. İyi bir takımız, iyi bir takım olduğumuzu Kayserispor ve Osmanlıspor deplasmanlarında gösterdik. Ama içeride yaşadığımız bazı sıkıntılar var. Çok güçlü bir takımla oynayacağız. Bugün Türkiye'de ki borcu olmayan 3-4 takımdan birisi. Rahmetli İlhan Cavcav'ın eseri olan çok önemi olan bir kulübe karşı mücadele edeceğiz. Rahmetli İlhan başkanımızın vefatından dolayı ertelenen bir maç. O dönemde olmayan ve sonra kadroya kattığımız, Ben Hatira, Marcinho, Victor, Thiam gibi 4 oyuncumuzdan yoksun olarak sahaya çıkacağız. Oynamayan arkadaşların yerine oynayan arkadaşlarla beraber maçı kazanarak 25 puana çıkmak ve yakın rakiplerimizle olan puan farkını kapatmak istiyoruz. Şu anda 8 maçımız var. Bu maçların 5'ini kazanmak için sahaya çıkacağız."

(hürriyet)

Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Murat Acar 2017-04-11 05:42:02

Mali yardıma mı ihtiyacınız var? Hemen her çeşit kredi başvurusunda bulunun
Ve acilen paranı al!

Bize e-posta: muratacarfinancialservice@gmail.com

5,000 dolardan 5,000,000,00 dolara * Randevu kredisinin tutarı
* Faiz oranı% 2
* 1 ila 20 yıl arasında geri ödeme seçeneği.
* Aylık ve yıllık ödeme planı arasında seçim yapın.
* Kredi esneklik şart ve koşulları.
Bugün mali yardım için bize e-posta gönder: muratacarfinancialservice@gmail.com

içtenlikle
Yönetim.

Avatar
HELEN BENJAMINE 2017-04-12 02:07:54

GÜVENİLİRLİK VE GARANTİLİ UYGUN KREDİ TEKLİFİ ŞİMDİ UYGULAYIN.

İyi günler,

Sayın kredi arayanlar, Immaculate Loan Providers Ltd.'den selamlar
İçinde bulunduğumuz insanlara kredi sağlayan sertifikalı kredi veriyoruz.
Kredi ihtiyacı. Proje, iş, vergi, fatura,
Ve% 3 faizle faaliyette bulunduğumuz diğer birçok sebep oranıdır.
Şirketimizden bir kredi alarak kazanmak için daha fazla, bu nedenle
Borç mu? Borçlusun Güzel bir iş kurmak ve sermayeye ihtiyaç duymak için kredi istiyor musunuz? Herhangi bir nedenle finansman için bir krediye ihtiyacınız var mı? Yardımın
Nihayet burada, herkese ucuz ve
Uygun faiz oranı sadece% 3, eğer ilgileniyorsanız nazikçe temas kurun
Bugün bize: (ImmaculateloanprovidersLtd@gmail.com)
Ve bugün kredilerini al. Hizmetlerimiz hakkında daha fazla bilgi için lütfen
İhtiyacınız olan kredinin miktarını ve kredinin süresini bilmelisin.

Biz bir sonraki alacağız:

* Kişisel Krediler (Güvenli ve Teminatsız)
* İşletme Kredileri (Güvenli ve Teminatsız)
* Konsolide Kredi

Avatar
HELEN BENJAMINE 2017-04-16 02:01:06

GÜVENİLİRLİK VE GARANTİLİ UYGUN KREDİ TEKLİFİ ŞİMDİ GEÇERLİDİR.

İyi günler,

Sayın kredi arayanlar, Immaculate Loan Providers Ltd.'den selamlar
İçinde bulunduğumuz insanlara kredi sağlayan sertifikalı kredi veriyoruz.
Kredi ihtiyacı. Proje, iş, vergi, fatura,
Ve% 3 faizle faaliyette bulunduğumuz diğer birçok sebep oranıdır.
Şirketimizden bir kredi alarak kazanmak için daha fazla, bu nedenle
Borç mu? Borçlusun Güzel bir iş kurmak ve sermayeye ihtiyaç duymak için kredi istiyor musunuz? Herhangi bir nedenle finansman için bir krediye ihtiyacınız var mı? Yardımın
Nihayet burada, herkese ucuz ve
Uygun faiz oranı sadece% 3, eğer ilgileniyorsanız nazikçe temas kurun
Bugün bize: (ImmaculateloanprovidersLtd@gmail.com)
Ve bugünkü kredilerini al. Hizmetlerimiz hakkında daha fazla bilgi için lütfen
İhtiyacınız olan kredinin miktarını ve kredinin süresini bilmelisin.

Biz bir sonraki alacağız:

* Kişisel Krediler (Güvenli ve Teminatsız)
* İşletme Kredileri (Güvenli ve Teminatsız)
* Konsolide Kre

Avatar
SERGEY YAKUBOVA 2017-04-16 13:16:46

ÖNGÖRÜLMEYEN ÜCRETLİ UYGUN KREDİ TEKLİFİ

Merhaba,

Mali ihtiyaçlarınız neler?
1 yıldan 30 yıla kadar,% 3'lük çok düşük bir faiz oranında rahat bir süre ile, 2.000.00 USD'den maksimum 100.000.000.00 USD'ye kredi veriyoruz.

İşletme kredisine ihtiyacın var mı?
Kişisel bir krediye ihtiyacınız var mı?
Araba almak istiyor musun?
Yeniden finanse etmek ister misiniz?
Bir ipotek kredisine ihtiyacınız var mı?

İş teklifinizi veya genişlemenizi başlatmak için büyük bir sermayeye ihtiyacınız var mı? Umut kaybettin mi ve çıkış yolu olmadığını mı düşünüyorsun, maddi sıkıntılar devam ediyor mu?
Olası ticari işbirliği için lütfen bizimle iletişime geçmekten çekinmeyin.

E-posta yoluyla bize ulaşın: constantloanfirm@gmail.com

Avatar
jane 2017-04-16 13:24:55

Merhaba,
Bu, genel bir topluluğa, özel bir kredi verme yetkisine sahip olan Bayan Jane Alison'ın mali yardıma ihtiyacı olan herkes için finansal bir fırsat yarattığını bildirmek içindir. Bireylere, firmalara ve şirketlere açık ve anlaşılabilir hüküm ve koşullar altında% 2 faiz oranıyla kredi veririz. Kredi koşullarını size verebilmemiz için bugün e-posta ile bize ulaşın: (saintloanss@gmail.com)

Avatar
KREDİ TEKLİF 2017-05-11 05:49:30

Bir kredi ihtiyacınız var mı? Bugün E aşağıda ayrıntıları ile bu borç bize kredi, işletme kredisi, sağlık kredisi, ev kredisi, öğrenci kredi Kartvizit gibi kredi her türlü mali yardım için mail: loanmartloanfunds@gmail.com veriyoruz.

Tam Adları:
Ülke:
Kredi Miktarı Gerekli:
Kredi Süresi:
Telefon Numarası:
meslek:
Aylık gelir:
Kredinin amacı:

Avatar
addison 2017-05-14 23:59:35

Efendim addison

Addisonfinancialorporation@gmail.com

Merhaba finansal açıdan sıkılmış birine ihtiyacın var mı? Paranın kredi ve borçları ödeyememesini ister misiniz? Kendi işini kurmak için para yardımı mı arıyorsunuz? Çeşitli amaçlar için özel veya ticari kredilere ihtiyacınız var mı? Büyük projeler için kredi istiyor musunuz? Bugün bizden bir kredi alın ve ödüllendirici bir şey yapmaya başlayın. Operasyonlarımız, müşterilerimizle dostça ilişki kurduğumuzdan% 100 garantilenmiştir. Kredi kontrolu yok, teminat yok, acil adımlar, hızlı finansman ve% 3'lük düşük faiz sunuyoruz. Finansal başarısızlığa neden olmaya devam ediyor mu? Bugün, ulaşmamızı E-posta ile yapalım: addisonfinancialorporation @ gmail.

Addisonfinancialorporation @ gmail.

Addison şirketi

Avatar
eric financee 2017-05-21 14:02:18

Evet ise, bir krediye ihtiyacınız var mı? ericfinancee@gmail.com