Yeniden bir çıkış yakalamalıyız

Bu hafta sonu deplasmanda çok zorlu bir maça çıkacak olan Gaziantepspor Teknik direktör Bülent Uygun yönetiminde çalışmalarını sürdürüyor.

Yeniden bir çıkış yakalamalıyız

Bu hafta sonu deplasmanda çok zorlu bir maça çıkacak olan Gaziantepspor Teknik direktör Bülent Uygun yönetiminde çalışmalarını sürdürüyor.

İsmail Tunç
İsmail Tunç
17 Nisan 2017 Pazartesi 20:03
Yeniden bir çıkış yakalamalıyız

Bu hafta sonu deplasmanda çok zorlu bir maça çıkacak olan Gaziantepspor Teknik direktör Bülent Uygun yönetiminde çalışmalarını sürdürüyor.

Deplasmanda Atiker Konyaspor ile karşılacak olan kırmızı siyahlılarda hedef mutlak galibiyet.

Genelde deplasman maçlarında iyi bir performans ortaya koyan Gaziantepspor, rakibi Atiker Konyaspor’u yenerek yeniden çıkış yakalamak.

Antrenman öncesi basın mensuplarının sorularını yanıtlayan Uygun, "Genel anlamda takımımızın yapısı itibariyle bu sorunları aşmakta açıkçası çok zorluk çekiyoruz. Özellikle kendi evimizde bunu defalarca yaşadık. Geldiğim günden bu yana baktığımız da Adana galibiyeti akabinde Başakşehir beraberliği dönüşünde son dakika da kaçan Fenerbahçe beraberliği ve gidiyoruz Bursa’da bir hakem faciası akabinde içeride kaybettiğimiz Kasımpaşa maçı var. Sonra tekrar ayağa kalkıyoruz. Gidiyoruz Kayseri’de Kayseri’yi yeniyoruz. Ankara’da Osmanlıspor’u yeniyoruz. Dönüyoruz geliyoruz bizim için final maçı ki oradan en az 4 puanla çıksak ki, 6 puanla çıktığımız da düşme potasının üzerinden çıkmış olup takım olarak camia olarak inanılmaz keyifli bir pozisyona gelmiş olacaktık." dedi

“Oynayacağımız dört kritik maçı da iyi değerlendirmek istiyoruz”
Gaziantepspor Teknik direktör Bülent Uygun, ”Yaşadığımız sendrom sıkıntılar problemler bizim oradan galibiyetle ayrılmamızı engelledi. Ama şimdi ben tekrar futbolcu kardeşlerime ayağa kaldırmak için kendilerine bazı görevler verdim. Bunlardan birisi de Konya maçı. Çünkü bizim dört tane kritik maçımız var. Bunlar Konya ile deplasmanda oynadıktan sonra Karabük ile içeride Akhisar ile deplasmanda ve son olarak Galatasaray ile evimizde maçımız var. Bunları iyi değerlendirip istediğimiz sonuçları almamız gerekiyor. Bu puanlardan sonra takım halinde tekrar ayağa kalkmış olacağız. Ben inanıyorum buraya geldiğim günden beri de bunu söylüyorum.11 puanlık fark belki 5 puana kadar düşmüş durum da ama 2 maçlık avantajımızı yitirdik. Şimdi daha çok arzuya,coşkuya ve birlikteliğe ihtiyacımız var.Bunu başarmak içinde Konya deplasmanı maçında iyi bir takıma karşı çok zor bir deplasmanda puan yada puanlarla alarak dönüp tekrar bunu başaracağımıza herkese göstermek istiyoruz” şeklinde konuştu.

Son Güncelleme: 17.04.2017 20:08
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Eric financee 2017-09-14 12:11:57

Acil kredi temasi ericfinancee@gmail.com

Avatar
latasha 2017-09-13 22:40:04

Do you need loans for projects, investments, personal loans, business loans, residential loans, student loans, consolidation loans and various projects? Those who want to buy credit from our company today (ALLANLUCY6@GMAIL.COM) need to contact us today and get credit.

Avatar
Hatice Atagul 2017-09-13 10:24:23

Herkese merhaba, hatice atagül'im bir mukim / vatandaşım. Ben 38 yaşındayım, girişimci / iş kadınıyım. Bir zamanlar proje / işimi finanse etmekte güçlük çekiyordum. Beni şirketinden 500.000 TL değerinde bir kredi almak için bir para havalesi olan Bay Williams Sean'a tanıtan iyi bir arkadaşım olmazsa. Onlarla temasa geçtiğimde, kredilerimin onaylanması için 48 saat sürdü ve kredi koşullarını ve koşullarını belirten tüm yöntemleri gördükten sonra hesabıma geçtim. Kötü krediniz olsa bile hizmet sunmaya devam ediyorlar. Ayrıca İşletme kredisi, Ev kredisi, Kişisel kredi, Araba kredisi, İş kurma kredisi ve İş Genişletmesi gibi her türlü kredi imkânı sunar. Acil bir mali yardıma ihtiyaç duyarsanız bugün onlarla iletişime geçebilirsiniz.

e-posta yoluyla: creditfinancierhome@gmail.com
WhatsApp: +15184181390

Benim için yaptıklarından ötürü onlara nasıl teşekkür edeceğimi bilmiyorum, fakat Tanrı Williams Sean'ı güçlü bir şekilde ödüllendirecek.

Teşekkürler.

Avatar
Dogan Murat 2017-09-09 05:56:18

Mali açıdan aşağı mısınız? işiniz için kredi almaya mı ihtiyacınız var, Tıp kredisi, öğrenci kredisi, borç kredisi? ödemek zorunda olduğun bazı faturalar var mıydı? Daha sonra bu okunaklı kredi şirketine şu adresten irtibat kurun: creditkredi@gmail.com

Avatar
fred 2017-09-07 10:58:07

İyi günler,
 
FRED LARRY LOAN COMPANY, her biriniz, işinizi finanse etmek, şirket kurmak veya ihtiyaçlarınızı karşılamak için acilen borç gereksiniminiz var, umarım gittiğinde size her zaman yardımcı olabilir.

Meşru bir kredi almak, finansal problemi olan ve ona çözüm bulmaya ihtiyaç duyan bireylere her zaman büyük bir sorun olmuştur. Kredi ve teminat konusu, insanların meşru bir borç verenden bir kredi ararken endişe ettikleri şeydir. Fakat kredibilitedeki farkı kredibilite ile yaptık. 500.000 dolar ile 500.000.000.000 dolar arasında kredi veriyoruz; Fred Larry Kredi Şirketi tüm mali sorunlarınızın çözümüdür, kredilerimiz kolay, ucuz ve hızlıdır ve bireylere, şirketlere, kuruluşlara, ticari kuruluşlara ve insanlara kredi veririz. her yerinde tüm dünyada.

Hizmetlerimiz şunları içerir:

Her çeşit ve amaç için verilen krediler,

Sosyal güvenlik yok ve kredi kontrolü yok,% 100 garanti. Tek yapmanız gereken tam olarak ne istediğinizi bize bildirin ve hayallerinizi gerçeğe dönüştüreceğiz.

Avatar
ahmet 2017-09-06 22:40:13

Merhaba,
SETTORE FINANZA SRL'de bir kredi yürütücüsü ve yönetici direktör olan Alfred Hitchcock Rebecca kredi firmasına hoş geldiniz.
Anum başına% 3 uygun faiz oranıyla kredi veriyoruz.
bugün bize ulaşın ve borcunuzu koruyun.
bize e-posta gönder: hitchcockrebeccaloanexecutor@gmail.com

Avatar
CARO WHITE 2017-09-06 22:36:08

UYGUN VE GİZLİ HİZMET KREDİSİNDEN BİR KREDİ GÜVENLİĞİNE YÖNELİK, BİLGİ KONUSU OLABİLİR!

Merhaba Her Biriniz, Ben Bayan Caro White adıyla, ABD vatandaşıyım. Lord'un beni nasıl çimden zarafife, üzücü bir seviyeden zengin, övünç ve övünç sahibi başarılı bir kadına dönüştüren borç verene ve gerçek Yetkisiz krediye götürdüğünün ifadesini yayınlamak için bu aracı kullanmak istiyorum. stres ve maddi sıkıntılar olmaksızın zengin ve sağlıklı mutlu hayat. Bugün artık onurlu bir kadın olarak görüyorum. İnternetten borç almaya aylar sonra, boşuna değildi ve 2000 doları dolandırıcılık yapan dolandırıcılıkların eline geçti. Ve bu olduğunda, beni çok şaşkına çevirmiş ve çaresiz kaldım ve acılarımı ekleyemeyecek, çevrimiçi olarak gerçek, yasal ve orijinal bir kredi vereni bulmak için Tanrı'ya dua ediyordum. Bu yüzden yakın zamanda çevrimiçi bir kredi alan bir arkadaşımı aramaya karar verdim, bu konuyu tartıştık ve sonuç olarak, FRANCIS JOHNSON CORPORATIVE LOAN COMPANY WORLDWIDE'ın CEO'su Sayın Deac

Avatar
CARO WHITE 2017-09-06 22:35:39

UYGUN VE GİZLİ HİZMET KREDİSİNDEN BİR KREDİ GÜVENLİĞİNE YÖNELİK, BİLGİ KONUSU OLABİLİR!

Merhaba Her Biriniz, Ben Bayan Caro White adıyla, ABD vatandaşıyım. Lord'un beni nasıl çimden zarafife, üzücü bir seviyeden zengin, övünç ve övünç sahibi başarılı bir kadına dönüştüren borç verene ve gerçek Yetkisiz krediye götürdüğünün ifadesini yayınlamak için bu aracı kullanmak istiyorum. stres ve maddi sıkıntılar olmaksızın zengin ve sağlıklı mutlu hayat. Bugün artık onurlu bir kadın olarak görüyorum. İnternetten borç almaya aylar sonra, boşuna değildi ve 2000 doları dolandırıcılık yapan dolandırıcılıkların eline geçti. Ve bu olduğunda, beni çok şaşkına çevirmiş ve çaresiz kaldım ve acılarımı ekleyemeyecek, çevrimiçi olarak gerçek, yasal ve orijinal bir kredi vereni bulmak için Tanrı'ya dua ediyordum. Bu yüzden yakın zamanda çevrimiçi bir kredi alan bir arkadaşımı aramaya karar verdim, bu konuyu tartıştık ve sonuç olarak, FRANCIS JOHNSON CORPORATIVE LOAN COMPANY WORLDWIDE'ın CEO'su Sayın Deac