Yeniden bir çıkış yakalamalıyız

Bu hafta sonu deplasmanda çok zorlu bir maça çıkacak olan Gaziantepspor Teknik direktör Bülent Uygun yönetiminde çalışmalarını sürdürüyor.

Yeniden bir çıkış yakalamalıyız

Bu hafta sonu deplasmanda çok zorlu bir maça çıkacak olan Gaziantepspor Teknik direktör Bülent Uygun yönetiminde çalışmalarını sürdürüyor.

İsmail Tunç
İsmail Tunç
17 Nisan 2017 Pazartesi 20:03
Yeniden bir çıkış yakalamalıyız

Bu hafta sonu deplasmanda çok zorlu bir maça çıkacak olan Gaziantepspor Teknik direktör Bülent Uygun yönetiminde çalışmalarını sürdürüyor.

Deplasmanda Atiker Konyaspor ile karşılacak olan kırmızı siyahlılarda hedef mutlak galibiyet.

Genelde deplasman maçlarında iyi bir performans ortaya koyan Gaziantepspor, rakibi Atiker Konyaspor’u yenerek yeniden çıkış yakalamak.

Antrenman öncesi basın mensuplarının sorularını yanıtlayan Uygun, "Genel anlamda takımımızın yapısı itibariyle bu sorunları aşmakta açıkçası çok zorluk çekiyoruz. Özellikle kendi evimizde bunu defalarca yaşadık. Geldiğim günden bu yana baktığımız da Adana galibiyeti akabinde Başakşehir beraberliği dönüşünde son dakika da kaçan Fenerbahçe beraberliği ve gidiyoruz Bursa’da bir hakem faciası akabinde içeride kaybettiğimiz Kasımpaşa maçı var. Sonra tekrar ayağa kalkıyoruz. Gidiyoruz Kayseri’de Kayseri’yi yeniyoruz. Ankara’da Osmanlıspor’u yeniyoruz. Dönüyoruz geliyoruz bizim için final maçı ki oradan en az 4 puanla çıksak ki, 6 puanla çıktığımız da düşme potasının üzerinden çıkmış olup takım olarak camia olarak inanılmaz keyifli bir pozisyona gelmiş olacaktık." dedi

“Oynayacağımız dört kritik maçı da iyi değerlendirmek istiyoruz”
Gaziantepspor Teknik direktör Bülent Uygun, ”Yaşadığımız sendrom sıkıntılar problemler bizim oradan galibiyetle ayrılmamızı engelledi. Ama şimdi ben tekrar futbolcu kardeşlerime ayağa kaldırmak için kendilerine bazı görevler verdim. Bunlardan birisi de Konya maçı. Çünkü bizim dört tane kritik maçımız var. Bunlar Konya ile deplasmanda oynadıktan sonra Karabük ile içeride Akhisar ile deplasmanda ve son olarak Galatasaray ile evimizde maçımız var. Bunları iyi değerlendirip istediğimiz sonuçları almamız gerekiyor. Bu puanlardan sonra takım halinde tekrar ayağa kalkmış olacağız. Ben inanıyorum buraya geldiğim günden beri de bunu söylüyorum.11 puanlık fark belki 5 puana kadar düşmüş durum da ama 2 maçlık avantajımızı yitirdik. Şimdi daha çok arzuya,coşkuya ve birlikteliğe ihtiyacımız var.Bunu başarmak içinde Konya deplasmanı maçında iyi bir takıma karşı çok zor bir deplasmanda puan yada puanlarla alarak dönüp tekrar bunu başaracağımıza herkese göstermek istiyoruz” şeklinde konuştu.

Son Güncelleme: 17.04.2017 20:08
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Murat Acar 2017-04-18 03:03:35

Eğer bir kredi ihtiyacınız var mı? Burada, mali sorunlar bir kredi Sir Murat Acar kredisi Şirketine başvurun ve biz vermek finansal ömrünü artırmak isteyenler için bir fırsat ihtiyaç
çok makul bir faiz oranı krediler, finansal stres kredi kredileri, işletme kredileri, tıbbi kredileri, ev kredileri, öğrenci kredileri, vb Biz her türlü kaynağı olabilir insanlara yardım etmek.

mali yardım için bugün bize e-posta: (muratacarfinancialservice@gmail.com)

Saygılarımla

Avatar
yeter cokel 2017-04-18 05:08:05

Yardım için bugün kredi şirketinden Mrs mariza ile iletişime geçin.

Herkese merhaba, adım adım bayan karabağ çökel. Türkiyede yaşıyorum bugün mutlu bir kadın ve kendi durumumda ailemi fakir durumumdan kurtardığım herhangi bir borç verenin, kendisine borç arayan herkese danışacağım, bana ve aileme mutluluk verdi, 120.000.00TL'lik bir krediye ihtiyacım vardı, çünkü ben 3 çocuklu tek bir anneyim, hayatımı başlatmak için 120.000.00TL'lik bir krediyle bana yardımcı olan bu Dürüst ve Tanrı'dan korkan kadın kredi borçlusunu tanıştım, O bir ALLAH korkusu Kadın, eğer krediye ihtiyacınız varsa ve borcunuzu geri öderseniz lütfen onunla temas kurun, ona Sayın Karabağ çökel'in bahsettiğini söyleyin. Mrs mariza ile e-posta yoluyla iletişime geçin: e-postayı yanıtlayın (marizaloanservice@gmail.com) veya 587-774-2788'i arayın.

Avatar
eric financee 2017-04-19 01:41:21

Her halde evet ise bir krediye ihtiyacınız var mı? Evet, lütfen bugün bize ulaşın: (ericfinancee@gmail.com veya ericfinancee@outlook.com) ve kredi alın

Avatar
Richard Alicia 2017-04-20 05:37:22

Bir krediye ihtiyacın var mı? Borç kredisi, işletme kredisi, tıbbi kredi, ev kredisi, öğrenci kredisi gibi her türlü krediyi veriyoruz. Mali yardım için bize bugün E-posta ile ulaşın: richardalicia2@gmail.com

Avatar
Richard Alicia 2017-04-20 05:37:40

Bir krediye ihtiyacın var mı? Borç kredisi, işletme kredisi, tıbbi kredi, ev kredisi, öğrenci kredisi gibi her türlü krediyi veriyoruz. Mali yardım için bize bugün E-posta ile ulaşın: richardalicia2@gmail.com

Avatar
BONTHA RAGINI KRISHNA 2017-04-20 13:31:43

Mali probleminizi çözmek için acilen bir krediye ihtiyacınız var mı? bizimle iletişime geçin: bonthaloanfundshelp@gmail.com

Avatar
James 2017-04-22 00:45:06

Yillik% 2 faizle kredi veriyoruz.

Onay hizlidir; Kurulum ücreti talep etmiyoruz, ne için basvurdugumuz onayladiginiz sey. 40 Milyon Euro kadar yüksek bir miktari onaylayabilir ve en az 15.000.00 Euro tutarinda kredi kullanabiliriz; Hem ticari hem de kisisel krediler için basvurabilirsiniz; Isletme kredileri için 1 yillik ödemesiz dönem ile.

Sorulariniz için, bize bir mail gönderin: ailesfunds@gmail.com

Avatar
Mr. Williams 2017-04-28 02:39:44

Genel Kamu Dikkatine,

Bir krediye ihtiyacın var mı? Evet ise, kredi kontrolü yapılmayan düşük faizli% 2 kişisel kredi, borç konsolidasyon kredileri, girişim sermayesi, işletme kredileri, eğitim kredileri, konut kredileri veya "herhangi bir nedenle krediler" teklifi ile kredi öneriyoruz, bununla birlikte, Onlara ihtiyaç duyduğunuz kredi miktarı ve ayrıca ödeyebileceğiniz zaman miktarını belirtme şansı veriyor, e-posta: alexwilliamsfinance@gmail.com

Bu size ihtiyacınız olan parayı almanız için gerçek bir şans verir! E-posta ile ilgileniyorsanız: alexwilliamsfinance@gmail.com

Saygılarımla
Bay Williams
E-posta: alexwilliamsfinance@gmail.com